Mænd kan altid se, om deres seksuelle partner faker orgasmer. I hvert fald hvis man spørger Billy Crystals karakter, Harry, i kultfilmen ‘When Harry Met Sally’.
Det er Sally spillet af Meg Ryan dog ikke enig i og vover sig ud i en falsk orgasme midt i den lokale delikatesseforretning for at modbevise Harry’s modige udtalelser.
Det er en legendarisk scene.
Nu har de to skuespillere genskabt galskaben i en Super Bowl-reklame, 35 år efter den originale sandwichscene blev vist på det hvide lærred, skriver Variety. Denne gang betalt af mayonnaisefirmaet Hellmann’s, som i den nye scene er årsagen til Ryans orgasme.
Kan en mayo faktisk smage så godt, at man får det… så godt?
Den originale scene gav os også det ørehængende citat “I’ll have what she’s having”, som i mayonnaise-udgaven siges af ‘Euphoria’-stjernen Sydney Sweeney.
Det er ikke første gang, at virksomheder har brugt nostalgi til at fange deres publikum i Super Bowl-reklamer.
I 2019 trådte Sarah Jessica Parker igen ned i Carrie Bradshaws stiletter og medvirkede i en Super Bowl-reklame for ølfirmaet Stella Artois, mens castet bag spionkomedien ‘Austin Powers’ i 2022 kunne ses i en reklame for bilproducenten ‘General Motors’.
‘When Harry Met Sally’ har netop haft 35 års jubilæum og er blevet accepteret i det amerikanske filmregister, som præserverer film af særlig æstetisk, kulturel eller historisk signifikans.
Reklamen vil blive vist under anden del af dette års Super Bowl, som starter den 10. februar kl. 01.30 dansk tid.
LÆS OGSÅ