‘Hvad skal der ske med os’-trioen er tilbage, og én af de tre værter har muligvis fået stjernenykker.
Siden sidst har Sebastian lavet et surprise-visit i ‘Bachelorette’, og han betragter nu sig selv som værende i samme kendisliga som Sofie. Måske han endda skal skrive ‘Bachelorette sæson 4’ på sin Instagram profil?
– Jeg har jo allerede fået beskeder fra folk, der spørger, om Sebastian er single, siger Sofie.
Inden trioen vender Sebastians brogede besøg i ‘Bachelorette’-land, skal de dog først tackle dagens emne, som handler om masking.
– Tager man en maske på, når man går ud af døren, eller har man måske også en maske på derhjemme?, spørger Sebastian.
Masking, som også kaldes for social camouflage – kunsten at skjule visse personlighedstræk for at passe ind i en social sammenhæng – er noget, Simon kender rigtig godt til.
– Hvis jeg holder stift øjenkontakt, mens jeg sidder og nikker, så er det, fordi jeg har lært at se ud, som om jeg lytter, fortæller Simon.
Alle tre har prøvet masking i forskellige sammenhænge og har lært at skjule deres skuespil godt. De er enige om, at masking ikke nødvendigvis føles rart, men er essentielt i visse sociale sammenhænge. Og de kan selvfølgelig grine af sig selv undervejs.
Og så kommer de naturligvis også omkring ugens afsnit af ‘Bachelorette’, hvor Sebastian gør visit.
– Jeg var ikke dit førstevalg eller dit andet, siger Sebastian.
– Ja, istemmer Sofie.
Det endte dog godt alligevel, må Sebastian konstatere, der mener, at han er blevet klippet helt eminent og fremstår “virkelig godt”.
Hvordan Sebastian og Sofie oplevede besøget – og hvad Simon tænker om sine medværter på TV – må du lytte til i dagens afsnit af ‘Hvad skal der ske med os?’.
