Nicolaj Reffstrup

‘Vendt på hovedet’: Corona-krisen tvang Ganni til igen at være entreprenører

Eller vælg, hvor du vil lytte
PR-foto

‘Vendt på hovedet’: Corona-krisen tvang Ganni til igen at være entreprenører

Eller vælg, hvor du vil lytte

Vært Le Gammeltoft har besøg af Gannis direktør, Nicolaj Reffstrup, til en samtale om, hvordan coronakrisen har haft indflydelse på modebrandet.

Sponsoreret af:
Sponsoreret En del af serien:

Vendt på hovedet

Mange virksomheder kæmper i disse tider for overlevelse. Nogle har ikke kunne åbne, mange har sagt farvel til dygtige medarbejdere, fordi deres kernemarked er blevet indskrænket, mens få har øjnet en mulighed i krisen. Med podcasten 'Vendt på hovedet' sætter vi fokus på dem, der i bogstaveligste forstand har vendt deres virksomhed op og ned for at overleve. Vært Le Gammeltoft inviterer fem vidt forskellige virksomheder i studiet for at finde inspiration hos nogle af de virksomheder, der har formået at vende krise til succeshistorie.

Podcasten er sponsoreret af Lunar Business. Få 20% rabat på 1 års Lunar Business abonnement med koden Heartbeats20.

Det danske modebrand GANNI – drevet af kreativ direktør Ditte Reffstrup og direktør Nicolaj Reffstrup – har opnået så stor popularitet, at det næsten er umuligt at gå en tur ned ad Strøget uden at spotte mærkets genkendelige design.

Men corona-nedlukningen fik GANNI til at retænke deres visioner og ændre prioriteter. Derfor besluttede man sig blandt andet for at fokusere på – og opruste – mærkets bæredygtighedsstrategi. Nedlukningen gav således GANNI et moment til igen at kunne lege entreprenører med et ellers veletableret brand – hvilket tvang Ditte og Nicolaj Reffstrup til at komme tilbage til nerven af deres brand.

Podcasten er sponsoreret af Lunar Business. Få 20% rabat på 1 års Lunar Business abonnement med koden Heartbeats20.

Footer graphics