Jesper Theil Thomsen

Ny podcast kigger på de største business-hacks under coronakrisen: Da sommeren blev aflyst, blev Soundboks tvunget til at tænke nyt

Eller vælg, hvor du vil lytte
Foto: Sabrina Krumbæk

Ny podcast kigger på de største business-hacks under coronakrisen: Da sommeren blev aflyst, blev Soundboks tvunget til at tænke nyt

Eller vælg, hvor du vil lytte

Hvad gør man, når ens eksistensgrundlag bliver revet væk under benene på en? Le Gammeltoft taler med Soundboks, som har stået over for netop det dilemma.

Sponsoreret af:
Sponsoreret En del af serien:

Vendt på hovedet

Mange virksomheder kæmper i disse tider for overlevelse. Nogle har ikke kunne åbne, mange har sagt farvel til dygtige medarbejdere, fordi deres kernemarked er blevet indskrænket, mens få har øjnet en mulighed i krisen. Med podcasten 'Vendt på hovedet' sætter vi fokus på dem, der i bogstaveligste forstand har vendt deres virksomhed op og ned for at overleve. Vært Le Gammeltoft inviterer fem vidt forskellige virksomheder i studiet for at finde inspiration hos nogle af de virksomheder, der har formået at vende krise til succeshistorie.

“Sommeren er aflyst.” Sådan lød meldingen fra diverse medier, efter statsminister Mette Frederiksen (S) proklamerede, at sommerens festivaler og større arrangementer ikke kunne afvikles til og med august. Det var en trist nyhed for de mange, især unge mennesker, der havde glædet sig til sommerens sociale komsammener.

For CEO Jesper Theil og resten af teamet hos Soundboks var nyheden om muligt endnu mere trist. Sommermånederne og festivalerne er nemlig Soundboks’ kernemarked, hvor festivalgængere troligt medbringer en Soundboks til opvarmningsfesterne.

Nedlukningen har tvunget Soundboks til at tænke anderledes om deres produkt. Vært Le Gammeltoft har besøg af Jesper Theil fra Soundboks for at finde ud af, hvordan de har lagt deres forretning om gennem Coronakrisen.

Find mere om
Footer graphics