Sådan opbygger man et brand som B&O
Radio & podcast
menu-close

Fashion Talk by Boozt.com: Sådan opbygger man et brand som B&O

5. februar 2019 | | En del af serien Fashion Talk by Boozt.com

B&O's koncept- og designmanager Jakob Kristoffersen, der har stået for bl.a. Beoplay, taler med modeekspert Moussa Mchangama om, hvordan man opbygger et brand fra bunden.

Onlineshop med tøj, sko, accessories og skønhedsprodukter.

Afspil podcast

Foto: &Tradition

‘Fashion Talk by Boozt.com’ er sponsoreret af Boozt.com

B&O’s koncept- og designmanager Jakob Kristoffersen sætter sig i stolen hos Moussa Mchangama til en samtale om at opbygge et brand fra bunden med udgangspunkt i succeshistorien om Beoplay.

Om podcasten:
Som en del af den Københavnske modeuge afholdt Boozt.com tre live talks, hvor mode- og kulturformidler Moussa Mchangama debatterede med skiftende gæster for at inspirere og  give en faglig indsigt i modebranchen i selskab med fem af modebranchens dygtigste navne.

Lyt til alle afsnit af Fashion Talk by Boozt.com her

Boozt.com

Onlineshop med tøj, sko, accessories og skønhedsprodukter.