Det skal der til for at lave bæredygtig mode
Radio & podcast
menu-close

Fashion Talk by Boozt.com: Det skal der til for at lave bæredygtig mode

12. august 2019 | | En del af serien Fashion Talk by Boozt.com

Henriette Pieszak, grundlægger af 'Tomorrow Denim', arbejder med at skabe bæredygtig mode. Hør her, hvad hun gør for at omlægge tekstilproduktionen til en bæredygtig forretning.

Onlineshop med tøj, sko, accessories og skønhedsprodukter.

Afspil podcast

‘Fashion Talk by Boozt.com’ er sponsoreret af Boozt.com

Tomorrow Denim er det første brand i verden, som er certificeret både med Svanemærket og EU-blomsten.
Men hvad gemmer sig bag ordene, og hvorfor er det vigtigt at lave bæredygtig denim? Hvordan arbejder grundlægger Henriette Pieszak med bæredygtighed, og hvad skal man vide som forbruger, når man køber denim? Alt dette – og meget mere – taler hun om med Moussa Mchangama, modeekspert og co-founder af rådgivningsvirksomheden In futurum, der rådgiver om bæredygtighed i bl.a. modebranchen.

Om podcasten:
Som en del af den københavnske modeuge afholder Boozt.com live talks, hvor mode- og kulturformidler Moussa Mchangama debatterer med skiftende gæster for at inspirere og  give en faglig indsigt i modebranchen i selskab med fem af modebranchens dygtigste navne.

Lyt til alle afsnit af Fashion Talk by Boozt.com her

Boozt.com

Onlineshop med tøj, sko, accessories og skønhedsprodukter.