Influencer-marketing, gæst Hannah Løffler Schmidt
Radio & podcast
menu-close

Modestof: Influencer-marketing, gæst Hannah Løffler Schmidt

24. november 2017 | | En del af serien Modestof

Ane Lynge-Jorlén har inviteret Hannah Løffler Schmidt i studiet, hun er administrerede direktør for Social Zoo, og er ekspert indenfor influencer-marketing.

Ane Lynge-Jorlén er modeforsker og kurator og er ph.d. i modevidenskab fra University of Arts London. Hun er gæsteforsker i Fashion Studies på Lund Universitet og er forfatter til bogen Niche Fashion Magazines. Med podcasten Modestof sætter hun spot på den del af modens kultur, som sjældent løftes frem i mediedækningen.

Afspil podcast

I podcasten Modestof sætter modeforsker Ane Lynge-Jorlén sammen med forskellige gæster spot på den del af modens kultur, som sjældent løftes frem i mediedækningen.

Modemagasiner er udfordret af nye former for modeformidling. På de sociale medier formidler influencere mode og bliver selv brands i udveksling med betalte partnerskaber. Hvad er en influencer? Og hvor går grænsen for privatliv og reklamepenge?

Dagens gæst er Hannah Løffler Schmidt, hun er administrerede direktør for Social Zoo, som tager sig influencer-marketing og skaber partnerskaber mellem brands og influencere. Hannah er også agent for Pernille Teisbæk, der er den mest succesfulde danske influencer.

Ane Lynge-Jorlén

Ane Lynge-Jorlén er modeforsker og kurator og er ph.d. i modevidenskab fra University of Arts London. Hun er gæsteforsker i Fashion Studies på Lund Universitet og er forfatter til bogen Niche Fashion Magazines. Med podcasten Modestof sætter hun spot på den del af modens kultur, som sjældent løftes frem i mediedækningen.